۱۳۹۷/۳/۱۲ اخبار کی بازار

کی بازار-امروز قصد داریم تا شما را با یکی از ویژگی ها موجود در مرورگر فایرفاکس که می تواند برای شما کاربردی باشد، آشنا سازیم. این ویژگی برای کاربرانی که کلمات عبور خود را در فایرفاکس ذخیره کرده اند و سپس آن ها را فراموش کرده اند و اکنون به کلمات عبور آن حساب های کاربری نیاز پیدا کرده اند، مفید است. به عنوان مثال تصور کنید که شما یک تلفن هوشمند جدید تهیه می کنید و از حساب گوگل خود برای چندین سرویس استفاده می کنید. در صورتی که کلمات عبور مورد استفاده ی خود را در کامپیوتر فراموش کرده باشید انتقال آن ها به تلفن هوشمند جدید کاری دشوار و زمان بر است.

حال اگر قصد داشته باشید که به کلمات عبور قبلی خود که در فایرفاکس ذخیره شده اند دسترسی پیدا کنید، این کار به سادگی انجام می گیرد. برای انجام این کار ابتدا کافی است که کلید Alt را فشار دهید تا منوهای فایرفاکس برای شما ظاهر شوند. سپس به قسمت Tools و Options بروید.

در پنجره ای که برای شما ظاهر می شود بر روی تب Security کلیک کنید ، سپس دکمه ی Saved Passwords را بزنید و به آن وارد شوید.

ر این قسمت یک پنجره از لیستی از کلمات عبور و نام های کاربردی ذخیره شده نمایان خواهد شد. این نیز یک ابزار جستجوی بسیار مفید است زیرا که می تواند به شما برای پیدا شدن بسیاری از کلمات عبور از خاطر رفته کمک کند. بر روی Show Passwords کلیک و آن را تایید کنید سپس کلمات عبور ذخیره شده برای شما نمایان خواهند شد. به همین سادگی!

   منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تادر چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.