۱۳۹۶/۱۰/۶ فناوری اطلاعات

کی بازار- اگر جزء کاربران منظم مایکروسافت آفیس باشید تا به حال متوجه شده اید که این کمپانی روزانه و ماهانه آپدیت می دهد و کاربران بسیاری این آپدیت ها را دریافت و آسیب پذیری ها را پچ و در نهایت نرم افزار خود را ارتقاء می دهند. اما مشاهده ی دیدن آپدیت روزانه و این پیغام تقریبا لحظه ای ناخوشایند است اگر شما هم جزء آن دسته افراد هستید که نمی‌خواهید سیستم شما مدام در حال دریافت اطلاعات و آپدیت ها باشد می توانید این کار را به صورت دستی و با تنظیماتی ساده انجام دهید.

  1. به قسمت Microsoft Office بروید و بر روی حساب کاربری خود در مایکروسافت کلیک کنید.

مایکروسافت آفیس

2. بر روی Update O و سپس Now کلیک کنید.

مایکروسافت آفیس

 3. اگر سیستم شما به آپدیت نیاز دارد این کار را انجام دهید و آن را نصب کنید. اگر سیستم شما به آخرین نسخه آپدیت شده باشد، مایکروسافت به شما اطلاع خواهد داد.

مایکروسافت آفیس

 منبع:کی بازار (فروشگاه آنلاین نرم افزارهای اورجینال)،با دریافت انواع لایسنس‌های معتبر از تامین‌کنندگان جهانی این امکان را برای تمام کاربران فراهم آورده است تادر چند ثانیه، از خدماتی بین‌المللی لذت ببرند. در کی بازار امکان خرید لایسنس‌های اورجینال نرم افزار‌های کاربردی و امنیتی(ویندوز اورجینال، آفیس اورجینال، آنتی ویروس اورجینال، آنتی ویروس کسپرسکی، آنتی ویروس پادویش و آنتی ویروس نود 32) بصورت ارسال آنی فراهم آمده است.